garderobsrensning

skulle åka och bada med lina idag, men vädret va molnligt så det blev inget av det.. därför har jag ägnat dagen till att rensa garderoben.. vilket jag borde gjort för länge sen men det har inte blivit av.. känns mycket bra att ha plats för en massa nya grejer :D man har verkligen hur mycket som helst som man aldrig använder, som bara ligger där och tar plats men som man tänker att man kanske kanske kommer ha användning för.. packade ner allt det onödiga i en låda och ställde in den i förrådet.. passade även på att kolla runt lite i förrådet och hittade en massa fina grejer :)

så jag känner att jag har varit duktig idag! :)
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0