Hej, jag är klantig..

Haha jag övningskörde imorse.. Det gick väldigt bra måste jag säga! man känner verkligen att det går bättre och bättre.. det känns inte så fort att köra i 50 längre.. haha :p men iallafall.. pappa bad mig pröva att parkera och det gick jättebra bortsett från att jag glömde att bromsa och körde rakt in i staketet.. haha sen blev jag så nervös och tappade allt så när jag skulle lägga i backen så glömde jag att koppla och allt blev helfel.. haha pappa och jag tittade på varandra och asgarvade.. som tur va hände det inget med bilen.. staketet vet jag inget om för jag skyndade mig därifrån.. haha sen försökte jag starta med treans växel i men det är en annan historia.. hehe

och sen så nu när jag satte mig vid datorn va jag tvungen att koppla i en grej i datorn för att musen ska fungera.. och då råkar jag tappa den i mitt vattenglas.. jag får typ panik och häller halva glaset över mig i hopp om att få tag på den.. haha tillslut får jag tag i den och torkar av den på min klänning och tittar mig omkring ifall nån sett mig.. sen kopplar jag i den och hoppas hoppas hoppas på att det ska funka trots att den fick bada lite.. och jag hade tur för det gjorde den :) haha

jaja hade ju tur att inget gick sönder :) nu ska jag gå och sätta mig på balkongen!
puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0