I cut my hair, only little..

Jag gjorde det! nu har jag axellångt hår.. blev ganska fint faktiskt :) trodde aldrig att jag skulle våga, men sen tänkte jag att det växer ju verkligen ut igen och om jag inte skulle passat i det så får jag väl lära mig leva med det.. haha man kan ju inte leva och aldrig våga förädringar liksom :) så jag kände att det va dax :D haha har verkligen haft långt hår så länge jag kan minnas.. tiden var inne för att jag ska klippa kort liksom :) mamma som sa åt mig att jag absolut inte fick klippa kort för att jag verkligen inte skulle passa i det tyckte att det blev fint så det va ju bra iallafall :p hehe får lägga upp bild sen :)

igår va jag och elin på videohörnan och skulle hyra film.. det blev tre tönt filmer; En Kärlekshistoria, Sandor/Ida och A walk to remember :) vi hann bara se Kärlekshistorien.. haha den va väl gullig men fyfan va vi skrattade åt den! haha vi började se på Sandor/Ida men jag dog efter typ tio minuter och elin skulle hem så den ska vi se fortsättningen på idag :) men först ska vi titta på allsången!

Idag va vi i stan och gjorde av med en massa pengar köpte bland annat en klänning från mq som jag är lite tveksam till men jag tror nog att jag behåller den :)

Puss och bajs så länge <3


Update
Så här ser jag ut nuförtiden :)

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0