Come back to me..

Oj.. har inte bloggat på en vecka typ.. vet inte vad som har hänt.. har inte orkat och jag har inte vetat vad jag ska skriva.. det vet jag väl igentligen inte nu heller men.. äsch :)

Midsommar spenderades på min gode vän annas landställe.. Blev en hur lyckad helg som helst! precis innan dess så va vi på Justin T konserten och han är ju så het! helsjukt! :p han har garanterat vuxit i mina öron! haha

Jag hade iallafall värsta roligt nu i midsommar! bastu, bad, alkohol, dans i goda vänners sällskap, vad mer kan man önska? :) ett plus va ju självklart blöjpojkarna som trädde fram in på småtimmarna.. och att även jag fick bli ägare av en eftertraktad och extravagant kraftkabel! :D och harpluttarna, det vill säga mitt lag vann tipspromenaden och femkampen! jag är mycket stolt över vår insats! längtar redan tills nästa midsommar då man får göra om allting! mmm-mmm-mmm!

puss och kram mina käraste barn <3


Kommentarer
Postat av: s.teee

mmm, allt man kan säga är att midsommar är en häärlig årstid! :D
puss å kram, min älskade dam!

2007-06-28 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0