det blir alltid värre framåt natten... så sant, så sant

Jag har varit på sjukt dåligt humör idag.. som vanligt går allt åt helvete för mig och jag orkar inte ens försöka snart.. vaknade imorse hur tidigt som helst av att det är skitvarmt i mitt rum, och jag kan verkligen inte sova när det är varmt så jag kunde inte somna om.. så jag ligger och vrider mig för att försöka hitta en bekväm position tills tio men då ger jag upp.. sen vid kanske tolv åker jag och mamma och handlar all mat och sånt tills på onsdag.. och sen efter det åker vi hem till morfar och städar lite inför mottagningen.. nu har jag precis ätit middag.. nån pastasallad typ. inte nog med att jag har varit på¨dåligt humör hela dan så är det nån jävel som har gått och gjort punka ¨å alla cyklar i cykelförrådet och dessutom har gjort nåt med min cykel så den är helt cp.. den gör punka på sig själv till å med.. okej så har jag ramlat med cykeln ett antal gånger och att jag egentligen inte borde få äga en cykel eftersom jag och min cykel är en fara för omvärlden.. men det har ingen betydelse.. grejen är den att jag är jävligt förbannad på den idioten som har försört min cykel så att den inte går att cykla med.. :( jag som tänkte att det va bra att cykla överallt så man slipper vänta på bussen eller gå i flera timmar... men nej nej.. ALLT ska gå dåligt för Elin just nu!

jaja, nu ska jag gå å göra mig lite iordning för ska åka till elin sen å fixa naglar.. det måste ju iallafall bli bra eftersom allt annat har varit dåligt.. efter regn kommer solsken brukar man ju säga.. får lita på det!

puss och kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0