Jag..

ÄR: En mycket bra människa!
GER INTRYCK AV ATT VARA: konstig och lite knäpp..
KAN: NÄSTAN ALLT! fråga elin!
BLIR GLAD AV: omtänksamma vänner och bra musik
HAR: världens bästa kompisar
VILL HA: en hund
SKULLE VILJA: va klar med geografiarbetet som jag håller på med!
TYCKER OM ATT: leka med mina kompisar
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: musik
BRYR MIG OM: mina kära vänner och min familj
TRIVS MED: tillvaron just nu
KÄNNER OBEHAG INFÖR: brunnen i elins källare.. the ring..
PLANERAR ATT: hyra film ikvället
BOR I: en låda på balkongen
SKULLE VILJA BO I: Ett varmt land
KLÄR MIG GÄRNA I: bekväma kläder
ÄTER GÄRNA: glass me varma hallon!
DRICKER GÄRNA: vin eller vatten
TRÄNAR: går väl en eller annan promenad i veckan.. haha
TITTAR OFTA PÅ: Greys Anatomy, bästa programet nånsin!
LYSSNAR OFTA PÅ: all sorts musik
LÄSER: bloggar
PRENUMERERAR PÅ: vecko revyn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0