När ingen ser..

Nu har jag blivit sådär seg på att blogga igen.. Men det har ju varit så bra väder att jag varit ute hela dagarna! :)

i torsdags tog iallafall mina vänner studenten.. bara jag kvar nu ju! :S va på sarahs mottagning, skulle åka till anna men jag hann aldrig dit.. sen bar det av till deras slutskiva, en mycket underlig kväll måste jag säga! men jag hade kul iallafall och det hoppas jag att studenterna också hade! :D dan efter va jag ledig och det behövdes! va sjukt trött haha.. sen på kvällen kollade jag på film med anna och elin..

i lördags va det ju som känt Danmark - Sverige på tv.. vi åt middag hemma hos elin och kollade sen på matchen.. mycket intressant slut.. hmm.. haha vi va ju såå arga på den där idioten.. men sverige vann ju iallafall så det va ju positivt! det är ju typ pinsamt att han bor i Sverige.. haha

I söndags va vi iallafall i lövsta mesta delen av dan och låg och pressade.. vet inte om jag fick så mycket färg men det va mysigt iallafall! svinkallt i vattnet va det också! :S

idag va jag i skolan, hade en och en halv lektion.. riktigt skönt  nu på slutet när man knappt har nåra lektioner och när man väl har det är det betygsnack eller liknande..

nää nu måste jag verkligen göra klart geografin! jag kan verkligen inte koncentrera mig.. :S har försökt men det går vekligen inte.. vet itne var jag ska börja.. kommer igång, sen kommer jag av mig och så måste jag börja om igen och då går det inte... aah.. aja sista arbetet.. lika bra att bara göra det.. :)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0