Studenten imorn...

Jahapp.. imorn smäller det.. dagen efter imorn kommer jag va arbetslös.. imorn är det jag som sitter i ljushallen och då är det jag som tar studenten.. jag har inte fattat det än.. vad händer sen liksom? i värsta fall kommer jag typ få jobba nattskift på nån videobutik hela mitt liv..

nu är väl så gott som allt fixat.. ska göra klart sista maten till mottagningen å så men annars tror jag att det inte är så mycket kvar.. jag kommer verkligen inte kunna sova inatt.. och jag kommer typ gråta hela dan imorn.. hatar att jag är ett grinpäron som person.. jag ska alltid börja grina.. fan..

jajaja nu ska jag gå å vila lite.. är så sjukt sliten efter gårkvällens gubbskiva.. kan man säga gårkvällen förresten? :S

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0