Elin, elin, elin!

image21
Det här är min vän Elin Sophia Åberg! Hon är bra!
Vi träffades i somras på södra öland.. det var den äckligaste veckan i mitt liv.. har nog aldrig haft så äckligt hår fast jag typ tvättade det varje dag.. men vi fann varann ändå! Vi kom fram till att vi hade väldigt mycket gemensamt.. Vi har bland annat samma namn, vi bor i hässelby och vi har båda två brorsor.. det är även mycket mycket mer som vi har lika men rabblar jag upp allt det så kommer det här inlägget bli hur långt som helst.. och det orkar jag inte :)

Vi har iallafall utnämt varandra till Cosmin Twins och så ska det förbli!

I torsdags fyllde min vän 22 år och detta firade vi i lördags! det var en sjudundrades fest! :) jag hade asroligt och shejkade gärnet på dancefloor i köket! :)

Jag har iallfall aldrig träffat en som är så bra på att rimma som jag förens jag träffade dig! :D
puss och kram världens bästa Cosmin Twin och dam!

Kommentarer
Postat av: Sabor

Vänner är underbara ; )

2007-05-14 @ 22:39:31
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Elin

Naaw, va söt du är kompis.. Blir oxå lite rörd haha
Puss puss

2007-05-14 @ 23:35:13
URL: http://itsonlywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0