Gårdagen

Igår va det skiva igen då.. Den skulle va på Hot Company men de hade fått sitt alkoholtillstånd indraget under dan så skivan flyttades till k15 istället.. riktigt jobbigt att få reda på det samma dag som man ska ha skivan.. men det blev ju bra ändå :) jag lyckas som vanligt och har vrickat foten och så fick jag min kind halvt avdragen ett antal gånger av en bartender.. :s när jag minst anade kom han och nöp min i kinden.. värsta hårt.. det gjorde typ ont.. haha men iallafall de på k15 vill typ att man ska ramla.. när man går ut från toaletterna så är tre trappsteg ner.. men det är bara två som är markerade.. så man ser inte det som är längst ner.. så jag trampar på kanten på det sista steget och gör värsta vurpan.. haha pinsamt men men

vi tog nattbussen hem.. det va riktigt mysig stämmning :D johan hade med sig en gitarr så han spelade och hela bussen sjöng me! :D han spelade ända fram till typ åkeshov eller var han nu gick av.. sen blev det helt tyst.. varför är det aldrig sån här stämmning när man åker hem? då slipper man ju somna och man får en trevlig bussresa :p men det var en lyckad kväll! bortsett från att jag inte såg Kim mer än utanför repen vid vakterna när jag skulle in... haha men det blev ju bra tillslut det me!

Idag fyller min kära vän Elin år! :D STORT GRATTIS TILL DIG!! måste fixa lite saker och lite andra saker... men sen så är det klart ;)

nu ska jag gå å äta frukost! är värsta hungrig :p

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0