Grattis Elin!

Det är ju trots allt Elins födelsedag idag så därför tänkte jag rikta detta inlägg mot henne!
Vi vet ju båda två vad du önskade dig i julklapp och även i present.. och jag ville ju inte göra dig besviken igen så jag har faktiskt varit på jakt! Jag hittade några potentiella! Du har att välja mellan dessa tre:


                             

Vill du ha killen som har mindre huvud än du? Eller kanske han som har så många gurkor i sin hamburgare att det räcker ett helt år? Eller föredrar du Vidar? Det är upp till dig! Du får välja precis vem du vill! Alla är lediga och villiga!

En liten fråga bara.. Varför har han i mitten en hjälm på dig? haha är han typ rädd för att hamburgaren ska attackera eller? :P

GRATTIS ELIN! PUSS OCH KRAM FRÅN DIN BÄSTA DAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0