HELG! :D

Aaah! Äntligen helg! :D kom precis hem från skolan.. va tvungen att sitta kvar å jobba me projektet.. lökigt.. men men.. snart är det hela över..

Jag ska snart springa över till pappa och städa mitt rum å packa ihop lite grejer.. lite jobbigt att bo på två ställen ibland faktiskt.. det är alltid så att det man behöver är på det andra stället.. haha sen när man är å hämtar grejer glömmer man alltid nånting.. men det är tur att mamma och pappa bor så pass nära varandra ändå.. det tar ju nästan bara tio minuter att gå emellan :) sen ska jag ringa elin och fråga om hon ville att jag bakar kladdkaka tills imorn..  efter det vet jag inte riktigt vad som händer.. om hon vill ha kladdkaka ska jag väl baka det.. men annars så är schemat ganska tomt för kvällen..

Nu ska jag kolla lite på sunes sommar :D shit va jag älskar den filmen! :D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0