Hugget och stucket

Elin blev mycket glad gör min present! hon skulle bara veta vad som komma skall ;)

Hon har iallafall övervägt vem hon känner passar henne bäst.. Hon dividera de gamla teorierna och kom slutligen fram till detta:


Elin sa ungefär så här: Jag leker bachelorette! Vidar, jag är ledsen men du verkar lite för torr för att jag ska kunna trivas i ditt sällskap. Visst du har snygga biceps och du är teknisk, men det räcker inte. Nej, men Vidar! bli inte ledsen nu! Det finns nån där ute för dig också! jag lovar.. nej men vidar, det skulle aldrig fungera.. nej du kan inte ändra på dig! du ska vara som du är, men jag behöver mer! Nu får vi gå vidare i örådet.. Det står mellan XLegba och honom vi kallar Scuipi. Jag måste ju inleda med att säga att jag trivs mycket bra med att ha ett litet huvud.. så därför måste jag eliminera Scuipi. Nej, det är inte du, det är jag. Jag kan inte hjälpa att jag älskar gurka på hamburgare.. så jag kan faktiskt inte tacka nej till ett års förbrukning av saltgurka.. har du något bättre att erbjuda kan vi ta det sen ;)

Så XLegba! Det blir du och jag! Jag vet! Jag är också jätteglad! :D jag kände verkligen att du och jag hade nåt där när vi fick ögonkontakt för första gången. ååh! Ja såklart jag vill gifta mig med dig! undrade just när du skulle fråga! Vi kommer bli så lyckliga tillsammans!

Så här har vi honom, det var den här mannen hon valde! Hjälm mannen:


image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0