konstant huvudvärk...

Det känns som att jag inte har bloggat på hur länge som helst! Så för att KB inte ska dö halvt idag igen av besvikelse så tänkte jag skriva ett inlägg idag iallafall, kanske blir fler man vet aldrig ;)

Jag har iallafall haft världens huvudvärk i tre dagar nu och jag vet inte vad det beror på.. kan inte sova om nätterna :S men men.. det går nog över om nån dag! har ju så här ibland.. aja.. i söndags mådde jag bajs.. jag hade gjort inbjudningar till min mottagning och satt tiden på fem.. för jag kommer inte va hemma innan.. det är inte säkert att jag är hemma då heller men det är större chans att jag är hemma då iallafall.. och jag vill inte att alla ska sitta och vänta på att jag ska komma hem.. men eftersom annelie har bestämt sig från första början att jag inte får ha min mottagning här hemma ska ju självklart börja gnälla på att jag har satt tiden så sent för att tänk på dem som har långt hem och kommer på utspringet.. vad ska dom gör emellan? men det är väl deras problem.. jag sa att det va faktiskt min mottagning och det känns som att jag vill va hemma mesta tiden som folk är här.. nää men det går inte för vi ska hinna gå upp till jesper också.. tack för att de prioriterar jesper mer än mig.. aja.. jag blev iallafall sur och börja förklara att jag inte skulle komma iväg med flaket från skolan förens vid typ tre och sen ska vi in till stan och sånt.. men annelie förstog tydligen inte det och sa att det inte gick.. sen när hon inser att hon har fel ska hon börja gå på mig med massa andra saker.. hon säger att jaha så då ska du komma hem här klockan fem och börja duka och så när alla är här.. shit.. jag tar studenten.. nånting får väl dom hjälpa till med.. men tydligen inte.. så jag sa att jag fick väl fixa det på morgonen eller dan innan.. och sen börjar hon med att jag inte har planerat nånting att jag är så jävla dålig och allt va hon nu sa.. men hallå.. jag har planerat typ allting.. jag och mamma har bestämt det mesta bara att jag inte sagt det till henne.. men det är tre veckor kvar så jag tror att jag kommer att hinna säga det till henne också.. men men iallafall jag kände att hon kommer bara göra allt för att förstöra min student så jag vill inte ha min mottagning här hemma.. så jag ska ha den hemma hos morfar istället.. kul att han är mer välkomnande och öppnar upp sitt hem mer än vad mitt eget hem gör.. jag känner mig som en jävla inneboende som inte får ställa nåra som helst krav och egentligen inte får ha något med huset att göra mer än att vara i mitt rum... jag orkade iallafall inte va kvar hemma så jag och eric gick på en promenad och då brast allt.. jag ringde elin och fick komma hem till henne <3 jag förstår bara inte vad det är hon inte förstår? varför hon alltid ska hålla på så här? har hon inte insett att vi är lika mycke pappas barn som emil är? att vi tillhör familjen precis lika mycket.. hon har tydligen stora problem med det och vill väl helst se oss döda eller att vi ska gå och aldrig mer komma tillbaka..

jag har iallafall gjort om inbjudningarna nu och vi ska va hemma hos morfar.. hon behöver inte komma om hon inte vill för jag bryr mig inte ett dugg.. hon kan ju gå till jesper om hon så gärna vill det.. men hon ska fan inte ta med sig emil.. nu har hon iallafall inte en enda möjlighet att förstöra min student.. eller vem vet.. hon kanske kommer på nåt nu också.. men då jävlar.. förstör hon det här också så kommer hon inte få det roligt.. jag orkar inte tolerera hennes beteende längre... jag tänker inte acceptera att hon håller på såhär och jag tror att hon vet det.. och då blir hon nervös det är därför hon går på mig som person.. så jävla lågt.. men jag hoppas att hon kommer skämmas.. för alla kommer förstå att hon inte ville att vi skulle va hemma hos oss på min student..

Vill bara tacka elin också! för att du va så snäll i söndags :) behövde verkligen komma bort hemifrån..
du är bästast i hela världen <3

nu ska jag gå å klippa alla inbjudningarna och gå till brevlådan sen!
men nu har jag iallafall skrivit av mig mina aggressioner :p hehe
ses hemma hos morfar den 13e då! :) woohoo!

pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0