Lista

Jag hade tråkigt och hittade en lista på nån blogg.. så varför inte tänkte jag.. haha 

10 favoriter:
Färg:
Röd
Mat: Glass med varma hallon helst!
Musik: Verkligen allt möjligt.. men oftast sån man mår dåligt av :S haha
Film: The Notebook
Bok:
Sport: gymnastil
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Hallon
Tid på dygnet: 21.00

9 för tillfället:
Humör: Irriterad
Smak: va?
Kläder: morronrock
Bakgrund: ehh..? svensk?
Nagellack: typ mörkrött
Tid: 13.23
Omgivning: musik
Irritationsobjekt: alla jobbiga människor..

8 första:
Bästa vän: Kim
Screen name: gluggen
Husdjur: Fiskar
Piercing: Öron
Förälskelse: minns inte men det va säker christoffer
Musik: nått svenskt töntigt säkert :D 
Bil: körkort först.. sen bil..

7 senaste:
Cigarett
: aldrig
Mat: klyftpotatis, kött å basilikasås
Dryck: Vatten
Biltur: jag övningskörde :D
Kärlek: inlägget tillängnat mig i Elins blogg! :D
Spelad låt: Everlasting Friend - Blue October
TV-program: Greys Anatomy

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nää inte vad jag minns
Brutit mot lagen: det har jag säkert!
Blivit arresterad: Nix
Badat naken: Ja
Varit med på TV: vet inte.. iallafall när pappa filmat :D
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: stickiga koftor
Mat: Blodpudding
Musik: Utan sång
Dryck: wiskey eller stråh
Personlighetsdrag: bessewisser och dryg

4 saker:
Du gjorde igår kväll: träffa mammas nya ragg
Du kan höra just nu: Forever young
Du inte kan leva utan: Mobilen
Du gör när du har tråkigt: sjunger

3 personer:
Du kan berätta allt för: De närmsta
Du tycker om: kompisarna
Du inte gillar: dryga

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 Dagens i-landsproblem:
Inge batteri på mobilen =/

Kommentarer
Postat av: Kim

Jaha, å du gillar inte såna som e besserwisser, men jag då!!! :(
Eller du kanske menar besserwisser kombination med dryg?

2007-05-17 @ 14:59:22
Postat av: Elin

men kim! jag menar ju inte dig såklart! :D

2007-05-18 @ 13:23:04
URL: http://klantbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0