Love Today!

Vår skiva i måndags blev riktigt lyckad! hade inte några speciella förväntningar på skivan men det blev en oförglömlig kväll!

Igår va man väl lite seg men man mådde som man förtjänade.. va i skolan i typ en halvtimme, värsta onödigt men men :p hämtade Elsa och Elias på dagis vid tre och gick hem till dem och lekte. De är så sjukt söta båda två! Det var riktigt pinsamt när jag skulle öppna grinden vid dagiset, det va helt omöjligt och jag stog där och flinade åt min inkompetes.. haha men det fanns iallafall en snäll dagisfröken där som efter typ fem minuter förklarade att man var tvungen att dra upp en sak för att grinden skulle gå att öppna.. Bortgjort? Helt klart! haha men det bjuder vi på ;) Hemma hos kusinerna byggde vi lego bland annat.. jag som aldrig har varit speciellt bra på det blev mycket nöjd med mitt garage som jag byggde till Elias! Elsa uppskattade inte riktigt min vänlighet så hon tog sönder min byggnation på en gång... haha

Min morbror och deras pappa Per kom hem vid kvart i sex och jag skulle bedra mig hemåt.. Elsa blev skitsur och Elias sa att han var en vakt och ställde sig och blockerade dörren.. Om jag skulle gå hem så fick jag hoppa från balkongen sa han.. haha tack för den! :p lockade med att jag skulle komma och hämta dem nästa tisdag också, så jag slapp hoppa :p hehe

Ikväll är det först genrep med gympan, det är uppvisning på lördag.. barnen tycker att det ska bli jätteroligt! :) efter det ska jag förbi kyrkan och lämna grejer till Lillebror och hälsa på Thessan, Hille å Maja om de är där :) sen ska jag till Sarah Talls och föra lite inför kvällens skiva! Kim och hennes gäng har skiva på Hot Company :) hoppas det blir kul! men det tror jag att det blir :D

Nää nu ska jag fixa en skiva till genrepet.. vi har fortfarande inte valt låt till uppvisningen.. så det gäller att reka datorn på musik nu! haha men nån bra ska jag väl ha :p

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0