My life is music

1. Hur mår du idag?
Gunilla - Björn Rosenström.. haha tack för den!

2. Kommer du komma långt i livet? 
All I Have - Tiger Lou

 3. Hur ser dina vänner dig?
Truly, Madly, Deeply - Savage Garden :)

4. Kommer du gifta dig?
Romeo and Juliet - Dire Straits

5. Vad är ditt livs themesong?
Sverige - Kent

6. Vad är din livshistoria?
Forever Young - Alphaville

7. Hur är skolan för dig?
Stupid Cupid - Connie Francis haha

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Love Shine A Light - Katarina And The Waves

 9. Hur kommer imorgon vara? 
Du ska veta att jag saknar dig - Tomas Ledin

 10. Vad är det bästa med dina vänner?
Havet är djupt - Lilla Sjöjungfrun

11. Vad finns i lager för nästa vecka?  
Som Sommaren - Jimmy Jansson

 12. Vilken sång beskriver dig bäst?  
Hide And Seek - Imogen Heap

13. Hur är det med ditt liv?
I Knew I Loved You - Savage Garden

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Hakuna Matata - Lejonkungen

15. Hur ser världen på dig?
En Vän Med En Bil - Håkan Hellström

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? 
Collide - Howie Day
 
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Blåa Gympaskor - Svenskpop

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
A Place Nearby - Lene Marlin

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?  
Ska Vi Gå Hem Till Dig - Magnus Uggla
 
 20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Because You Loved Me - Celine Dion

21. Kommer jag nånsin ha barn? 
Cancer - My Cemical Romance

 22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? 
Irreplaceble - Beyonce

 23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? 
Crash - The Primitives

 24. Vad är några tips till mig?
Cry - James Blunt

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
I Dina Ögon - Lars Winnerbäck

26. Vad är min danssång? 
Promiscuous - Nelly Furtado ft. Timbaland


Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack för din kommentar :D

2007-05-24 @ 13:16:42
URL: http://wiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0