Nu är inte stans gator säkra längre..

Igår va jag ute och övningskörde igen :) gick mycket bra om jag får säga det själv! :D har inte kommit längre än till draglägesträning men det ser bra ut :D haha första gången med pappa iallafall :)

pappa sa att han hade fasat för att köra med mig.. för han minns när jag va liten och vi va på öland och körde go-kart.. haha i varje kurva gasade jag på och körde över alla däck som låg längs vägbanan.. men jag trodde faktiskt att instruktören sa att man skulle gasa i svängarna.. men han sa tydligen att man skulle släppa på gasen.. det värsta är att vi har allt dokumenterat på film och jag kommer få höra det här hela mitt liv! haha men det bjuder jag på :p han insåg iallafall att han inte behövde oroa sig :D jag kommer att bli en mycket bra körkortsinnehavare inom en halvlång framtid! :D

nu ska jag snart åka till skolan och få ig på ett religionsprov.. jag har verkligen försökt plugga till det här men det har inte gått.. jag vet inte om det beror på att jag har haft ont i huvudet eller om det är för att det bara inte går att lära sig.. aja.. får se hur det går!

puss och kram alla barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0