Söndagsångest!

Varför finns det vissa dagar då man bara tänker helt för mycket och inte vet var man ska ta vägen? Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker verkligen att det är onödiga dagar.. Just nu vill jag bara sjunka genom jorden och ta en månad ledigt från allt och alla och rensa hjärnan lite.. jag vet inte riktigt varför jag känner så här just idag för jag har egentligen inte nån anledning.. eller antaligen så är det nåt som ligger å gnager i huvet men som jag inte tänker är ett problem eller nåt sånt.. svårt att förklara men jag vet vad jag menar..

Just nu känner jag mig bara så värdelös.. jag kommer aldrig hitta nån som tycker om mig för den jag är och som vill va med mig.. jag fattar inte varför sånt här ska vara så svårt.. antingen har vissa tur eller så är det bara så att somliga ska ha nån hela tiden.. de behöver aldrig va ensamma.. och sen finns det såna som jag som aldrig får hitta nån och va lycklig.. jag kommer leva ensam i hela mitt liv.. jag kommer bli den där fastern som alldrig har pojkvän.. som alltid kommer ensam till middagr och som alla tror är konstig.. men jag vill inte va den ju! fan..

Det jag verkligen behöver just nu är att gråta av mig allting.. men jag orkar verkligen inte med att grina just nu.. för då kommer det bara komma upp en massa annan skit som jag kommer må dåligt över! ååh.. aja smärta och ångest är ju iallafall ett tecken på att man är mänsklig och lever.. det är ju alltid bra att veta det.. eller nåt..

aja en god nyhet är ju iallafall att mamma har berättat! jag har ju länge gått å funderat på om hon har träffat en ny kille, eller man.. och idag berättade hon det! Hon tycker jättemycket om honom och jag är väldigt glad för hennes skull :) Han heter.. håll i er nu!... Stig-Ola! han är 43 år och bor i sundbyberg.. eller närmare bestämt nära bankhuset i rissne.. Han fyller år dan efter min pappa och han är blond och jättelång och har ungefär samma kroppsbyggnad som min pappa.. jag och lillebror ska få träffa honom nån dag snart.. det ska bli spännande! men han verkar som en hyvens grabb och jag är bara glad för min arma mors skull :)

nu är det läggdags :)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0