varje litet steg du tar

känns som att jag inte bloggat på ett tag.. men jag har knappt suttit vid datorn.. va iallafall ute å övningskörde idag igen :) fick växla till tvåan 8) wohoo! hehe jag känner som värsta veteranen nu ju :p haha nää men ska väl försöka ge mig ut å köra nån mer gång i veckan.. om jag hinner.. har massa i skolan, sen är det ju skivor å grejer också.. och så tar ju mina kära vänner studenten på torsdag.. :) fuskit.. varför får dom springa ut två veckor före mig för? aja.. de kanske är värda det efter en vecka i skogen :p 

ikväll ska jag på skiva :) och imorn.. jag å sarah skulle till läkarmissionen idag för att hitta grejer tills imorn.. det är temat Oj, jag kom fel, tror att jag ska va grottmänniska.. men får se.. kanske ändrar mig i sista sekund :p hehe

nää nu måste jag va med elin och sen ska jag hem å tvätta håret.. va länge sen det va så här smutsigt :S

puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0