blue october

Idag har jag lekt med Majsan, Sarah och Anna.. Majsan kom hit när jag satt och kollade på notebook.. med mig själv.. haha tragiskt? mjo lite kanske.. men men :p sen åt jag och majsan lite lunch.. eller vi åt mackor hehe majsan har gått och blivit helt galen i pumpafröna jag har i mitt skafferi så hon har ätit på dem hela dan :p sen kom sarah hit och till slut kom anna också :) vi gick en promenad till riddersvik och satte oss nere vid vattnet och pratade, det gick förbi två gamla farbröder som frågade om vad vi skulle göra med våra liv i princip.. och så tyckte dem att vi skulle gå hundra meter bort och lyssna på vasstråna i vinden.. det var ett så behagande ljud eller vad de nu sa! tyvärr tog vi oss inte tid och gick och lyssnade på vindens dans i vassen utan vi gick hemåt istället..



och vet ni! idag kom mitt halsband på posten :) och det är jättefint!

nää nu ska jag nog köra lite singstar!
pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Kim

Gud va fint:)

2007-10-06 @ 16:12:56
URL: http://highwaytohell.blogg.se
Postat av: Elin

Tack bejbi!

2007-10-07 @ 10:43:37
URL: http://klantbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0