City in the amish?

jag är så otroligt trött på att vi målar om hemma! det finns inte en enda möbel på hela övervåningen ochman kan inte göra nånting.. tvn är borta och datorn är gömd mestadels av tiden man är vaken.. nu har pappa dessutom slipat parketten.. så man får inte gå där ordentligt så egentligen ska man inte gå in i köket förens han har lackat den igen.. så nu kan man verkligen inte göra nåt annat än att sova här.. skulle inte förvåna mig om de stänger av varmvattnet och elen så att man verkligen inte kan bo här.. jag känner mig lite som amish in the city.. fast det blir väl tvärs om då.. city in the amish eller nåt.. fyfan stackars människor, jag lider med dem! jobbigt ifall man föds till amish och verkligne inte har nåt val.. det är ju typ sjukt att ifall man väljer att göra nåt annat så blir man helt utfryst av sin familj.. jag är glad att jag bara är det ett tag iallafall :p efter helgen ska allt va back to normal igen.. men då ska vi börja måla om på undervåningen istället.. det kommer aldrig ta slut! haha

puss och kram från er amish-dam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0