en nybunden vän söker..

image28

Detta är Abdullah, han är 21år gammal (lammkött elin.. ) och bor i utkanten av Vänersborg i närheten av knallen i Hässelby. Han är en glad och trevlig kille som alltid har ett leende på läpparna. Som ni av bilden kan tyda har Abdullah väldigt vita tänder, detta kommer inte sig naturligt utan han går regelbundet till tandhygienisten och får tänderna blekta. Detta betyder då också att han har en väldigt god munhygien, han borstar tänderna flera gånger efter varje måltid för DITT välmående. Han är även väldigt mån om sitt yttre, han är noga med att ansa skägget varje morgon och han noppar ögonbrynen. Märker han på morgonen att han har en dålig hårdag gömmer han svallet under en mössa, helst en i matchande färg till hans övriga konkarong. Han gillar lite hårda tag och har därför sparat ut håret på bröstet för att du ska kunna ta ett stadigt grepp och slita lite i det när du rider honom. Abdullah har en enorm känsla för 
stil, han gillar pikétröjor och fyndar helst på varuhus som coop, ica maxi och ÖoB. Här på bilden befinner 
Abdullah i sitt badrum. Han fick välja själv var självaste fotograferingen skulle ta plats och han valde badrummet 
för han kände att det är där han spenderar mestadelen av sitt liv. För det första har han en känslig mage och för 
det andra jobbar han som rörmokare med inriktning toaletter. Just på bilden sitter han faktiskt på toaletten 
eftersom han anser att den är hemmets hjärta. 

Han gillar att lyssna på rätt så lugn och fridfull musik som går in i själen och värmer så där speciellt alla kalla höst och vinterkvällar som väntar framöver. Hans favoritlåt 
är den gamla godingen "Can't get close enough to you" med Michael Bolton. När han vill charma dig så tar han fram gitarren och klinkar en liten truddelutt. Tycker han 
riktigt mycket om dig så kanske han försöker sig på att sjunga också. Abdullah tycker om spansk mat så han 
kanske bjuder dig på en kryddstark paella. han är nämnligen en riktig mästerkock. 

Nu är det såhär att Abdullah har bett mig att finna en kvinna till honom. Javisst sa jag! Det ska jag väl kunna ordna, jag menar det är nog inte svårt att finna nån som är varm och villig när det kommer till Abdullah.. Kvinnorna måste ju redan stå i 
milslång  kö och förtvivlat armbåga sig fram för att få en skymt av den vackra mannen. Jag är ju liskom tvungen 
att hjälpa Abdullah att hitta en riktigt bra tjej. Jag började fundera lite på hur jag skulle gå till väga. Jag kom att tänka
 på internet och min blogg. Många träffas ju över nätet så varför skulle inte Abdullah hitta den stora kärleken här? 
Därför går jag ut till alla mina kära läsare där ute! men det gäller att va snabb! Först till kvarn får först mala som 
man brukar säga. Eftersom denna bloggen är välläst så måste ni skynda er ändå mer. Skicka en beskrivning av er 
själva och skicka med en bild till [email protected] så kommer Abdullah läsa igenom ditt mail 
och skicka ett utförligt svar sen. Den lyckliga vinnaren kommer att få gifta sig med Abdullah och föda honom 14 
barn. 

Abdullah äger en åsna   han kallar den för bopi.. 

Kvinnan som blir Abdullahs lyckliga fru kommer att få väldigt bra kontakt med hans far Abdullsah. Han behöver hjälp med en massa saker och det kommer vara din uppgift att exempelvid trimma hans näshår dagligen. Som tack kommer du att få ett gäng dromedarer att ha när du ska ut på ökenvandringar och leta mat 
till familjen.
 

Vänta inte! Skicka din ansökan genast. Abdullah gillar en snabb kvinna som hänger med i hans tempo.
Hoppas du har fått en överskådlig bild av allas vår Abdullah. Har ni några frågor är det bara att fråga.

Slutligen måste jag säga att detta är en riktig man, hade det inte varit för att jag redan är upptagen så hade det varit jag som gått med Abdullah till kapellet!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhahaa, du e fan helt knäpp :P
Shit, jag kanske ska ta å knåpa ihop ett mejl trots allt. Han verkar ju faktiskt vara en helt hyvens kille den där Abdullah.... Kan man få förtur att få träffa honom eftersom vi är så goda vänner Du och Jag?

Förövrigt vill jag bara meddela att klockan är 06.16 och jag är totaly still sleeping...z.z.zZzzZ....

Puss!

2007-10-15 @ 06:19:13
URL: http://itsonlywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0