han var en riktig gris..

idag har jag jobbat :) va först på bauhaus och beckers med pappa, sen åkte jag och jobbade på brandliljan. det va svinkallt ute och jag stog och frös hela eftermiddagen.. sen gick jag hemåt och elins mor såg mig genom fönsret och ropade in mig till en halvt sovande elin på soffan. jag tror att jag fick lite liv i henne iallafall, jag menar jag som är en sån glädjespridare, vad annat kan man förvänta sig?.. haha sen gick jag hem och åt mat för att sedan gå upp till mina barndomskompisar och äta födelsedagstårta :) mmm-mmm-mmm det va gott!

när jag kom hem därifrån fixade jag en grej med min bank och här sitter jag nu.. ska kolla upp hur jag ska åka imorn och sen ska jag sooooova! :) thessan ska nämligen klippa och färga mig imorn så jag ska va i fridhemsplan klockan halv nio imorn! hoppas det blir bra:) men det tror jag

sov sött, dröm om alla småkryp vi i mitt rum mött!
pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0