hjääälp

idag har jag jobbat hos pappa hela dan. sorterat en massa papper.. jag är sjuk trött i huvudet och jag tror att jag kommer att bli förkyled snart.. illa gorilla.. jag har suttit idag och funderat på vad jag ska köpa till mor och far i julklapp.. och jag kom fram till att jag ska köpa en städare.. pappa har ju redan sin personliga städare nära till hands hela tiden så han behöver ju ingen.. jag kollade runt lite på nätet och kom fram till två alternativ, antingen pernulia från kambodja eller städpatrullen i kälvesta.. pernulia är ju ett billigt alternativ med tanke på att hon är van att jobba gratis, men städpatrullen är nog effektivare.. jaja ni kan väl hjälpa mig att avgöra..

                    

Tacksam för snabbt svar..
nu ska jag träna med barnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0