killen brevid berättar sitt liv för en tjej som skulle spy om hon lyckades blunda

vi har målare hemma som just nu målar om hela övervåningen.. när jag kom upp imorse va de redan här och jag satte mig och åt frukost när de jobbade på.. fyfan.. haha där satt jag och försökte se lite levande ut, tror inte att jag lyckades, medans de stog och sjöng till radion som spelade nåt från svenska favoriter.. haha sen gick jag iallafall ner och kollade på sunes sommar med min bror emil :)

igår åt jag lunch i stan med hille, maja och thessan och sen åkte vi och fikade i fridhemsplan.. på kvällen va jag hemma hos hille och kollade på film med henne och thessan :) det blev notebook och bert - sista oskulden :p notebook är nog den bästa filmen i världshistorien! den är så otroligt vacker, det går ju inte att titta på den utan att gråta.. haha :p men det va en mysig kväll!

nu ska jag spela robinson med min bror! sen senare idag vet jag inte vad som händer med det visar sig :D
puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0