Lök

jag är så otroligt trött på allt tjat, jag kommer seriöst göra nåt dumt snart för jag orkar inte med det här mer.. kan folk bara förstå att jag just nu vill leva mitt liv på mitt eget vis och jag kommer inte ändra mig bara för att mina föräldrar tycker det.. allt jag gör är uppenbarligen inte okej och jag måste ändra på alla mina vanor.. men jag vill inte.. jag trivs med det jag gör och jag vill inte börja plugga nu, är det så jävla svårt att förstå det?

aaaaah! jag blir galen.. nu ska jag åka och fira min morbror.. han fyller 40..

och något annat som verkligen borde firas är att mina kära vän Sarah har tagit körkort idag!!! GRATTIS! :D jag vill verkligen också göra det! jag är riktigt taggad just nu! så det är bara att öva och öva! :)

puss och kram!<3

Kommentarer
Postat av: sarah

tackar tackar! :D kände att d va dags för mej me körkort :D

mäh,du ska väl göra d du tycker är roligt tycker jag verkar rimligt...
pusspuss

2007-11-04 @ 17:03:50
Postat av: kim

[kip bloggin] elin pelin!

2007-11-15 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0