tjena

det va ett tag sen nu.. haha ett bra tag! så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg dagen till ära! :)

kan ju berätta lite om min helg :) i fredags va jag i stan med min kära vän Hille, köpte en mössa, en halsduk och en tröja. sen på kvället åkte jag hem till Hille och sjöng Singstar med henne, Thessan, Fanny och Erica. Jag som förövrigt är stolt ägare av ett Singstar! Tack Lillebror :)
I lördags hade jag och Anna en liten tillställning för att vi fyllt år.. fick bland annat sunes sommar :D världens bästa film! :D nu vill jag bara ha julen också och sen kan jag sitta och titta på håkan hela dagarna!! :) hade iallafall jätteroligt! hellyckad kväll :D tackar tackar för alla fina presenter och för att ni gjorde kvällen till en perfekt födelsedagsfirningskväll! :) Har dock fått ryggproblem för min tunga väska som jag släpade genom hela Hässelby och min tappra medverkan i Limbotävlingen vi hade i lördags. haha men därifrån har nog de flesta fått men(från livmodern..) träningsverk från vårt aerobicspass om inte annat! haha :p bra kämpat tjejer ;)

idag har jag varit i stan med majsan och handlat en höst/vinter jacka :) blev helseg efter en timme i stan så vi åkte hem efter inte så lång tid.. men majsan hitta en mössa som hon letade efter iallafall!

Nä nu ska jag på promenad med lillebror Eric!

PUSSAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0