Tralalalala

har jobbat hela dan idag på brandliljan! dan började med att jag nästa kom försent haha jag halvsprang halva vägen.. jag som gick i jättebra tid måste ha gått hellångsamt för klockan åtta hade jag inte ens hunnit till gulsippan :p vi gick till skogen och jag höll på att frysa ihjäl där haha :p det blåste igeom kläder och grejer och det hjälpe inte ens att stå i solen.. usch för höstväder :p lunchen va god och jag slapp för första gången diska! idag fick jag ta ena vilan och det va sjukt sjönt! dubbel rast liksom :p efter mellis va det värsta kvar.. eftermiddagarna är alltid lika sega! man vill bara heeem! ska jobba där imorn me :) och sen i två veckor om nån vecka :) det blir braa!

nu ska jag ta ett bad! :)
puss å hej så länge..

PS.. söndag är sista anmälningsdan för chansen med Abdullah.. så raska på! konkurrensen är hård DS. 

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

hoppas du får en trevlig kväll :]

2007-10-18 @ 18:29:42
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0