stopp i toaletten..

Jag tittade precis på En annan del av köping.. helt klart mitt favvoprogram just nu! Jag tycker att de är så otroligt söta allihopa, jag blir helt varm i kroppen när jag ser dem! sen får man ju sig ett gott skratt då och då också :p haha

Tänkte berätta lite om min helg :) i fredags va jag hemma hos alexandra :) hon kom hem från sin USA-resa i tisdags. Det va jättekul att träffa henne igen med tanke på att det va över ett halvår sen sist :) sen i lördags så sov jag verkligen bort hela dan. jag vaknade vid nio av att det va helt sjukligt varmt i mitt rum så jag va tvungen att gå upp. Sen orkade jag va vaken till halv ett. då däckade jag igen och sov tills mamma väckte mig och sa att det va middag. så jag åt och sen fixade jag mig iordning för jag skulle in till staden med elin och julia. Vi åkte till Limericks och träffade en grupp skottska damer 40+ som bjöd in oss till deras hem i Skottland för de tyckte vi va så trevliga haha.. idag har jag varit i kista med mor och henne karl och hans dotter. Jag har köpt två par skor och en klocka :) jag är nöjd :p

nu ska jag snart duscha och sen ska jag väl sova om ett tag. och imorn är det måndag.. tiden går så sjukt fort, speciellt helgerna.. det är orättvist!


I just love it!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0