Trött

Jag är verkligen helt otroligt trött.. det är helt sjuk! haha jag har börjat sju två dar i rad och det har varit en sjukt jobbig vecka med massa personal borta och kröksjuka och allt möjligt haha. men nu är den över och ikväll har jag varit bortbjuden på middag hos min goda vän Hille och träffat henne och thessan. Det va jättemysigt men när de skulle vidare så tackade jag för mig och åkte hem. Imorn ska vi till Linköping och fira Sarah som fyllde 20 här i veckan :)

Så nu ska jag packa och sen ska jag sooova! ska upp tidigt imorn. blää

Ha en bra helg :)
pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: sarah tee

haha, men att personalen har kröksjuka så får dom väl faktiskt skylla sej själva och pallra sej till jobbet dagen efter, hur bakis dom än är?? :P

2008-02-17 @ 19:33:19
Postat av: sarah tee

haha, men att personalen har kröksjuka så får dom väl faktiskt skylla sej själva och pallra sej till jobbet dagen efter, hur bakis dom än är?? :P

2008-02-17 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0