lämna det bakomflutna framför dig

Hej alla trogna bloggläsare som trots min otroliga bloggtorka har besökt min blogg varje dag. Jag har nog missunnat mig själv litet grann. Inte insett storheten i mitt skrivande.. <-- tolka inte detta fel, jag vet fortfarande att jag är otroligt bra. När jag ser att ni, bloggläsare, att ni hela 20 000 unika individer(WOW) besöker mig dagligen kan jag bara inte låta detta fortgå.. Jag måste visa att jag fortfarande lever.. Ni måste ju tro att jag dött eller nåt.. jag är lite som Tupac,

Men jag kommer med glädjande besked: JAG LEVER!!! Jag har funnits här hela tiden. Detta har varit ett taktiskt drag i min strävan att bli lika känd som de stora bloggarna! Jag visste att ni skulle stanna kvar och invänta ett livstecken..

Så nu när jag köpt mig en egen dator känner jag att det är dags att komma tillbaka.. ge utlopp för mina infall. Tiden är inne.


nu ska jag ut och gå med stavar. Bara för att somliga tycker att det är så otroligt pinsamt..
På återseende

Kommentarer
Postat av: Din föralltigaste Cosmin

Åh, äntligen!! Som jag längtat efter en uppdatering :) Jag lever i tron om att detta ska bli vårt bästa bloggår hittills.. Med vår fantastaiska fantasi och äventyrliga vardag skall vi pränta ner historierna på våra små laptops! Må GoAllt vara med oss!



Love you! <3

2009-01-21 @ 19:34:58
URL: http://itsonlywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0