Att städa ut vintern, eller snarare de senaste fem åren..

Idag har jag städat mitt rum här hemma hos pappa.. Insåg när jag vaknade imorse att jag inte öppnat min garderob på kanske fem år.. Det fanns ingen annan lösning än att den skulle ut!! Bort med det gamla, in med det nya.. eller aa, bort med det gamla iallafall..

Före: (jag vet.. det ser verkligen jätte förjävligt ut.. ska försöka att hålla bättre ordning i fortsättningen..)




Efter:





Lite tomt på väggarna är det nu.. Så om Majsan eller nån vill måla en tavla eller så är det helt okej ;) haha
Hittade också min taize mugg :) så den ska jag börja dricka mitt dagliga te i!

Är fortfarande inte nöjd med rummet.. Men så länge väggarna har den här gräsliga färgen kan inte det bli bättre än så här..

Vad har jag annars hunnit med idag då.. Anna och jag var ute på vår promenad, gick ner till Riddersvik och gick längs vattnet.. det var mysigt, inte så värst härligt väder kanske, men snart är våren här! Vi såg en man som åkte längdfärdsskridskor ute på isen.. Känns lite livsfarligt just nu.. men vad vet jag.. lovar att det var min gamla svenska lärare, han berättade alltid om hur mycket han tycker om att ge sig ut på isen på vintrarna haha..

Sen så har jag och Eric vart förbi mamma en sväng, köpte glass och tittade på Kullamannen..

Nu ska jag spela lite gitarr med honom.. Har börjat ta upp spelandet igen, saknar det så mycket! så snart kommer jag stå på scenen på välgörenhetsgalor i globen ;) haha

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ah, men guuu så fint du gjort cosmin! Sugen på att rensa min garderob oxå eller? ;)

2009-03-09 @ 07:23:00
URL: http://itsonlywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0